صدای جوانان جمهوری اسلامی ایران

دانلود کلیپ انقلابی اسلامی

صدای جوانان جمهوری اسلامی ایران

دانلود کلیپ انقلابی اسلامی

روایت یک نفاق مهاجرانی دیروز و امروز

دانلود


پخش آنلاین

نظرات 1 + ارسال نظر
محبان فاطمه (س) چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://bidarie.blogfa.com

ماه مبارک رمضان صحنه‌ای بسیار مناسب برای کسب خیرات است. اگر ما در این ماه موفق به کسب خیرات نشویم، به اصلاح وضعیت اخلاقی و تقوایی خویش موفق نشویم، پس چه زمانی می‌خواهیم موفق شویم؟
‌ از همه اینها مهمتر، اگر دعاهای خیری که برای زندگی خودتان و در راستای ظهور امام زمان می‌خواهید، در این ماه مورد استجابت قرار نگیرد پس دیگر در چه زمانی مورد استجابت قرار گیرد؟ لذا بسیار اصرار کنید، بسیار بخواهید، نگویید که خدایا به من پول بده.

بگویید، خدایا پول فراوانی به من بده که در راستای ظهور مولایم استفاده کنم و محصولش زمینه سازی ظهور مولایم و رضایت ایشان باشد. اگر موقعیت اجتماعی می‌خواهید به همین منوال دعا کنید. اگر همسر می‌خواهید، اگر فرزند می خواهید، اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهید، در این راستا دعا کنید
. زیرا اگر من خیر دنیا و آخرت را داشته باشم ولی این خیر برای مولایم خاصیت نداشته باشد، آن چه خیری است و به چه درد می خورد؟ من طالب آن خیری نیستم. که فقط برای خودم خاصیت داشته باشد بلکه آن خیر باید در درجه اول برای مولایم خاصیت داشته باشد و سپس در آن راستا به من هم نفعی برسد، در آن راستا من هم شادمان شوم.
مسائل مختلف مربوط به جمهوری اسلامی ایران را دعا کنید اصلاح وضعیت اقتصادی را بخواهید، اصلاح وضعیت معیشتی مردم، اصلاح وضعیت اخلاقی مردم ـ که متاسفانه از این جنبه در این چند سال اخیر خیلی پسرفت داشته‌ایم ـ را بخواهید.
ولی اخلاقی را بخواهیم که در راستای ظهور بکار گرفته شود، اقتصادی را بخواهیم، معیشتی را بخواهیم که در راستای ظهور بکار گرفته شود. من دلم نمی‌آید که دعا کنم مردم رفاه داشته باشند و بخواهند در این رفاه به پوچی و بی‌دینی و غفلت بپردازند، چنین رفاهی را برای مردم نمی‌خواهم، شما هم طالب نباشید. وسعت رزق خوب است، به شرطی که در راستا باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد